Vracení zboží

Vážíme si Vaší důvěry a snažíme se Vám co nejvíce vyhovět. Pokud zboží nevyhovuje Vašim očekáváním, máte možnost jej vrátit v rámci našich podmínek.

Podmínky vrácení zboží

  1. Lhůta pro vrácení: Zboží můžete vrátit v rámci 14 denní zákonné lhůty ode dne přijetí balíčku.

  2. Výjimky z hygienických důvodů: Upozorňujeme, že z hygienických důvodů nelze vrátit spodní prádlo, punčochy, ponožky a podobné produkty.

  3. Stav zboží: Zboží musí být v novém stavu, nepoužité, nepoškozené a s připojenými visačkami.

  4. Vyplněný formulář: Při vrácení zboží je nezbytné přiložit vyplněný formulář o vrácení zboží. Naleznete zde: Formulář pro vrácení zboží

  5. Stav zboží při vrácení: Vrátili-li jste zboží, které je zjevně použité, vyprané nebo mu chybí visačky, není možné vrácení přijmout.

Postup pro vrácení zboží

  1. Formulář: Vyplňte a vytiskněte formulář pro vrácení zboží.

  2. Odeslání zboží: Zboží můžete odeslat na adresu:

    • Zásilkovna Olomouc
      • Adresa: Palackého 3, Olomouc
      • Odběratel: Karol Kočárky
    • Nebo na adresu:
      • Adresa: Zápotočí 541, Velký Týnec, 783 72
      • Odběratel: Filip Čadílek
  3. Důležité informace: Nepřebíráme vrácené zboží na dobírku.

  4. Vrácení peněz: Platba za vrácené zboží bude vrácena na Váš bankovní účet v rámci 14 denní lhůty ode dne přijetí balíčku.

Pokud nemáte možnost vytisknout formulář, napište na papír potřebné údaje:

  • Jméno a příjmení
  • Telefonní číslo
  • E-mail
  • Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz
  • Kód zboží
  • Důvod vrácení

 

Doufáme, že tyto informace Vám pomohou při procesu vrácení zboží. Snažíme se neustále zlepšovat naše služby a je nám líto, že zakoupené zboží nevyhovělo Vašim očekáváním. Budeme velmi rádi, pokud nám dáte šanci a vyberete si něco jiného z naší široké nabídky. Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

Děkujeme za Vaši důvěru a přejeme Vám příjemný den!